پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
42301
-
الف
+

غلومی سریال «ستایش» را بیشتر بشناسید

مجموعه تلویزیونی «ستایش۳» هر شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «ستایش۳»  هر شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم،  تولید «ستایش۳» پس از پخش فصل دوم سریال ستایش و با یک فاصله زمانی ۵ ساله در سال ۱۳۹۷ شروع شد و تصویربرداری آن در انتهای همان سال به پایان رسید و از ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ تا ۷ آبان ۱۳۹۸ روی آنتن رسانه ملی رفت.

در فصل سوم این سریال "حشمت فردوس" که به دنبال بازیابی اعتبار از دست رفته‌اش است، به واسطه نوه‌اش "محمد"، به "ستایش" نزدیک و در خانه او ساکن می‌شود. "صابر" که از رفتارش با حشمت پشیمان است، با نقشه "پری‌سیما" کشته شده و پری‌سیما صاحب همه اموال حشمت فردوس می‌شود و ... .

مهدی میامی از جمله بازیگران این سریال است که ایفاگر نقش "غلومی" معتاد و موادفروش است. در این گزارش نگاهی به کارنامه هنری او داریم:

مهدی میامی از نوجوانی در تئاتر فعالیت داشته و یکی از مؤسسین گروه تئاتر کوچ می‌باشد. وی علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

 

او در فیلم و سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آنها می‌توان به «ولایت عشق»، «ستایش»، «ساختمان ۸۵»، «شلیک نهایی»، «شهریار»، «یک مشت پر عقاب»، «آلبوم خانوادگی» و فیلم‌های سینمایی «راه آبی ابریشم»، «بچه‌های ابدی»، «محاکمه»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «مرد ناتمام» و «پرنده کوچک خوشبختی» اشاره کرد.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، امیرمحمد زند، فرهاد جم، فریبا نادری و لاله مرزبان از جمله بازیگران «ستایش ۳» هستند.

این سریال هر شب، بجز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود

مطالب مرتبط:

دلم برای "پری‌سیما" می‌سوخت!

نوبت به «ستایش ۳» رسید

آنچه در قسمت هشتم «ستایش» خواهید دید

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

با تشکر از تهیه کننده کارگردان و عوامل فیلم البته مخصوصا انتخاب نقش بازیگران واقعاً نقش غلووووووومی برازندشون هست

کاربر مهمان

سلام.تصاویر و فیلم ها بسیار بد پخش میشود مخصوصا در مناطق کوهستانی.حالت شطرنجی دارد

باران لهراسبی

سلام من ۱۰ سالمه واز شما خواست سریال هایی چون سریال " شمعدونی" سریال " پاورچین" و"شب های برره "رادارم تو وعضا ‌کروناسریال فمگی ن پخش نکنید بابت سریال "ستایش " و بزنگاه‌ممنون و اگر سریال علی صادقی را پخش کنیید وسریال پایتخت پخش کنید ممنون

ساسان محمدی

بسیار بازیگر خوبی هستند . انشاالله خودشون و عزیزانشون در پناه حق سالم و شاداب و سرحال و خوش روزی باشند .

حسین باشی

خیلی ممنون ازبرنامه های بجا وزیباتون هیچ وقت فیلم های ایرانی قدیمی نخواهند شد بازم ممنون با ای وضع کرونا درکنارما هستید . هرمزگان . شهرستان میناب افتخارومن که ایرانیم

مونا رحیمی

حالم بهم میخوره از اون چهره کثیفت

محمد عباسی

ممنونم ازشما به خاطر پخش سریال شتایش